Reklama
Rozwiń
Reklama

Producenci gier w tym roku nie błyszczą

Branża nadal jest fenomenem polskiej gospodarki. Warto też jednak odnotować jej wpadki, a tych ostatnio nie brakuje.

Aktualizacja: 10.08.2017 21:31 Publikacja: 10.08.2017 20:57

Producenci gier w tym roku nie błyszczą

Foto: Fotolia

Dużą wyprzedażą akcji zareagowali inwestorzy na informację o odwołaniu przez firmę T-Bull prognoz finansowych. Liczba jej premier i sprzedaż z pojedynczego tytułu okazały się niższe niż początkowo zakładano. Spółka zmodyfikowała też strategię.

– Decyzja o przeformatowaniu w kierunku wydawania gier o znacznie większej wartości sprzedaży z pojedynczego tytułu jest naszą odpowiedzią na obserwowaną sytuację i trendy rynkowe – podkreśla Damian Fijałkowski z zarządu T-Bulla. To jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się spółek w branży. W lipcu jej gry pobrano 7,6 mln razy, a łączna skumulowana liczba pobrań przekroczyła już ćwierć miliarda.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama