Fani gier niecierpliwie czekają na największą w historii CI Games premierę, czyli trzecią część „Sniper Ghost Warrior". Zarząd deklaruje, że data 25 kwietnia jest już ostateczna. Nie ujawnia, na jaką sprzedaż liczy.
– To nasza najbardziej ambitna produkcja, spodziewamy się rekordowych wyników – podkreśla największy akcjonariusz i zarazem prezes CI Games Marek Tymiński.
Będzie strategia
Data premiery była kilka razy przekładana, ostatnio z 4 kwietnia. Firma podkreśla, że dobrze wykorzystuje dodatkowe trzy tygodnie.
– Uwzględniliśmy już zdecydowaną większość uwag graczy, które zgłaszali podczas otwartych beta testów. Wykorzystujemy ten czas również na wprowadzenie ulepszeń, które zwiększają potencjał sprzedażowy „Snipera" – deklaruje prezes.
CI Games zapowiedziało też, że w II kwartale ukaże się wersja mobilna „Snipera". – Gry typu snajperskiego świetnie sobie radzą na platformach mobilnych i liczymy, że nasza również będzie sukcesem – mówi prezes. Spodziewa się zarówno efektu marketingowego – czyli wzrostu rozpoznawalności marki, co pomoże konsolowemu „Sniperowi 3" – jak i realnych wpływów dzięki monetyzacji mobilnej gry.