Reklama

LiveChat deklaruje, że nie zwolni tempa

Wrocławska firma zamierza dalej rozwijać swój flagowy produkt. Nowego nie planuje.

Publikacja: 30.01.2017 19:06

LiveChat deklaruje, że nie zwolni tempa

Foto: materiały prasowe

LiveChat to jedna z niewielu polskich firm, oferująca produkt o zasięgu globalnym – komunikator dla biznesu. Jest obecna już w ponad 140 krajach. – Pozyskujemy coraz więcej klientów i spodziewamy się utrzymania tego trendu – zapowiada prezes Mariusz Ciepły.

Spółka podkreśla, że udaje jej się utrzymać współczynnik odejść (tzw. churn) na niskim i stałym poziomie. – Trzeba pamiętać, że stały churn oznacza, że przy rosnącej bazie klientów bezwzględna liczba odejść też się zwiększa – podkreśla jednocześnie prezes. Dodaje, że obecnie firma prowadzi ponad 20 projektów, które można określić jako rozwojowe.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama