Aktualizacja: 20.12.2017 17:04 Publikacja: 20.12.2017 16:37
Foto: Wikipedia
Ich producent, Pratt&Whitney z konglomeratu UTC wstrzymał dostawy najnowszych jednostek napędowych producentom samolotów, a liniom lotniczym mającym już samoloty z takim napędem oferował części zamienne.
Korean Air Est pierwszym z Azji klientem na kanadyjskie odrzutowce, w sierpniu przewidywał, że w tym roku dostanie pięć większych CS300, w październiku prezes Walter Cho zmienił ocenę i liczył choć na jeden.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas