Producent Commercial Aircraft Corp of China (COMAC) poinformował, że samolot wystartował 3 listopada o godz. 7.38 i wylądował o 11.26 po 228 minutach w powietrzu. Lot odbył się w 36 dni po drugim locie. Z danych portalu Flightradar 24 wynika, że samolot latał na pułapie ok. 10 tys. stóp (3048 metrów) i krążył głównie nad Szanghajem. COMAC poinformował, że podczas lotu sprawdzano system kontroli podwozia.

Dzień wcześniej dokonano próby silników drugiego C919. Wiceprezes Shi Jianzhong zapowiedział wcześniej, że przerwy w następnych próbnych lotach będą znacznie krótsze od niemal 5 miesięcy między pierwszym i drugim lotem. W przypadku A350 przerwa wynosiła 5 dni. W październiku przedstawiciel firmy wyjaśniał, że trzeci lot opóźnił się z powodu złej pogody, początkowo miał być wykonany w 2 tygodnie po drugim locie. Teraz producent nie chciał ujawnić, jak często będą wykonywane.

Według chińskiej firmy leasingowej Avolon, samolot nie wejdzie do eksploatacji przed 2020 r.