Po 3 dniach bilans salonu to 526 maszyn za 64,4 mld dolarów. Dwa lata temu klienci zamówili 809 samolotów o wartości 110 mld, ale wtedy przewoźnicy znad Zatoki sfinalizowali kupno 200 samolotów B777X, o czym podali w Dubaju.
W środę Airbus ogłosił potwierdzone zamówienie przez południowoamerykański konglomerat Synergy Aerospace na 62 samoloty z rodziny A320neo z nowymi silnikami o wartości 6,6 mld dolarów dla swej filii Avianca Brasil. To największy udziałowiec kolumbijskiej Avianki, która jest dużym klientem Airbusa: zamówiła 136 maszyn (28 A319neo, 92 A320neo i 16 A321neo)
Boeing sfinalizował z chińską Ruili Airlines sprzedaż sześciu B787-9 za 1,59 mld dolarów. To pierwsze zamówienie samolotów dalekiego zasięgu przez tę linię, używającą wyłączeni B737.
Amerykanie ujawnili nazwy 2 klientów, których zamówienia mieli już w swym portfelu: Air Europa na 20 B737 MAX 8 i Egyptair na dziewięć B737-800.
Na Airbusa i Boeinga przypada przytłaczająca większość z 13 400 samolotów czekających na wyprodukowanie i dostawę — ocenia firma AlixPartners.