To drugi, po otwartym w styczniu 2016 Tokio nowy kierunek polskiego przewoźnika.
Dreamliner LOTu poleci do Seulu 3 razy w tygodniu, a bilety po bardzo promocyjnej cenie od 1599 złotych już są w sprzedaży Dla polskiego przewoźnika, to trzecie połączenie do Azji i szósty kierunek dalekiego zasięgu. Kolejne mają być otwierane w 2017 roku, kiedy LOT odbierze następne Dreamlinery. Prezes linii, Rafał Milczarski w rozmowie z „Rzeczpospolitą" przyznał, że to Azja właśnie jest najbardziej atrakcyjna, jeśli chodzi o otwieranie nowych połączeń. Według bardzo nieoficjalnych informacji, nie potwierdzonych przez LOT, potencjalnym kierunkiem ma być chiński Shenzhen.
Seul jest jednym dzisiaj z najważniejszych i najszybciej rozwijających się ośrodków biznesowych w Azji, a firmy koreańskie są mocno obecne w Polsce i regionie. W naszym kraju łącznie zainwestowały ponad 1,7 mld dol. Dla Korei Południowej Polska jest głównym rynkiem inwestycyjnym w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i piątym w całej Europie. Z kolei dla Polski, Korea Południowa jest drugim partnerem gospodarczym w Azji pod względem wymiany handlowej. Import i eksport stanowi głównie elektronika i sprzęt multimedialny.
LOT teraz reklamuje się w Korei jako sprawny i nowoczesny przewoźnik. — Nasza oferta to oszczędność czasu, komfort i najwyższa jakość obsługi. Jesteśmy pewni, że docenią to zwłaszcza pasażerowie podróżujący biznesowo – mówi Rafał Milczarski, prezes LOT-u.
Bezpośrednie połączenie z Seulem ma także Praga, ale to LOT jest pierwszym przewoźnikiem w Europie Środkowo-Wschodniej, który połączy Koreę Południową z tak dużą liczbą polskich i europejskich miast. Jednym z największych atutów bezpośredniego połączenia do Seulu jest krótki czas podróży nie tylko z Polski, ale także z innych krajów tego regionu. Z Warszawy rejs będzie trwał nieco ponad 10 godzin. Dzięki dogodnemu rozkładowi LOT umożliwia podróż również z takich miast jak Wrocław, Sztokholm czy Kopenhaga z krótką przesiadką. Na przykład czas przesiadki z Wilna to 50 min. Nie ma takiej możliwości podróży z transferem w jakimkolwiek innym porcie.