Jeszcze jedna wpadka United. Zabrali pasażerowi bagaż

Pracownikom United Airlines udało się pozbawić pasażera bagażu podręcznego. To kolejna wpadka tego przewoźnika.

Aktualizacja: 26.05.2017 13:56 Publikacja: 26.05.2017 13:03

Jeszcze jedna wpadka United. Zabrali pasażerowi bagaż

Foto: Bloomberg

Pasażer United, lecący we wtorek z Nashville do Nowej Zelandii po wylądowaniu w San Francisco, gdzie miał się przesiąść, odkrył, że włożony przed startem do skrytki nad siedzeniem bagaż podręczny zniknął. Okazało się, że usunął go personel pokładowy, sądząc, że to rzecz poprzedniego pasażera.

Tym samym Ben Kepes, bo tak nazywał się pechowy pasażer, został pozbawiony dokumentów, ładowarki i pieniędzy. Kepes skontaktował się z przewoźnikiem przez Twittera (jak tylko udało mu się pożyczyć ładowarkę). United tylko jednak pogarszało sytuację – jego przedstawiciele twierdzili nawet, że bagaż podręczny został usunięty z... luku bagażowego w Chicago.

Bez paszportu Ben Kepes nie mógł przejść odprawy na samolot do Nowej Zelandii. Bagaż podręczny znajdował się w posiadaniu linii lotniczej, a czas do odlotu samolotu Air New Zealand się kurczył. United stwierdziło, że bagaż podręczny Kepesa wysłało prosto do Nowej Zelandii.

Ostatecznie jednak United udało się dostarczyć bagaż podręczny pasażerowi na lotnisku w San Francisco. Nie wiadomo jednak, czy przewoźnik zrekompensował pasażerowi w jakikolwiek sposób problemy. Sam Ben Kepes wykazał zrozumienie zarówno dla obsługi pokładowej, która usunęła jego bagaż z schowka nad siedzeniem, jak i dla pracowników United, z którymi miał kontakt na lotnisku. Ostro skrytykował jednak na swoim blogu scentralizowany sposób działania przewoźnika.

Pasażer United, lecący we wtorek z Nashville do Nowej Zelandii po wylądowaniu w San Francisco, gdzie miał się przesiąść, odkrył, że włożony przed startem do skrytki nad siedzeniem bagaż podręczny zniknął. Okazało się, że usunął go personel pokładowy, sądząc, że to rzecz poprzedniego pasażera.

Tym samym Ben Kepes, bo tak nazywał się pechowy pasażer, został pozbawiony dokumentów, ładowarki i pieniędzy. Kepes skontaktował się z przewoźnikiem przez Twittera (jak tylko udało mu się pożyczyć ładowarkę). United tylko jednak pogarszało sytuację – jego przedstawiciele twierdzili nawet, że bagaż podręczny został usunięty z... luku bagażowego w Chicago.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Transport
OT Logistics ma nową trzyletnią strategię
Transport
Janusz Malinowski, prezes PKP Intercity: Musimy przygotować się na liberalizację rynku przewozów
Transport
Będzie lepsze połączenie kolei z metrem w Warszawie. Nowy tunel i przystanek
Transport
Rosyjski samolot pasażerski musiał awaryjnie lądować. Był dziurawy
Transport
Sprzedawali bilety na skasowane loty. Teraz zapłacą karę