Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 08.04.2017 16:57 Publikacja: 08.04.2017 16:57
Foto: Bloomberg
Amerykański producent z konglomeratu UTC poinformował, że dodał do regularnych okresowych przeglądów silników PW1500G sprawdzanie systemu metalowych przewodów podających paliwo z powietrzem do komory spalania.
Bombardier, którego odrzutowce serii C (CSeries) weszły do eksploatacji w 2016 r. poinformował, że producent tych silników przekazał instrukcje Swissowi i airBaltic, by sprawdzały tzw. rury ogniowe (combustions liners), perforowane rurki dostarczające mieszankę paliwa z powietrzem do komory spalania, po 2 tys. godzin lotu. P&W wprowadził poprawione przewody znajdujące się w silnikach pierwszego samolotu CSeries, jaki zostanie latem dostarczamy Koeran Air Lines — podał rzecznik działu samolotów cywilnych Bombardiera, Bryan Tucker.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Kilkanaście nowych połączeń od przyszłego roku ogłosił prezes Wizz Air na lotniskach w Gdańsku i Wrocławiu. Wę...
Brak zatwierdzonego budżetu w USA i tzw. zamknięcie rządu oznacza poważne zakłócenia lotów. Brakuje kontrolerów...
Dronowy atak na europejskie lotniska, z którym linie lotnicze musiały zmierzyć się w końcu września i na początk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas