Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.04.2017 16:57 Publikacja: 08.04.2017 16:57
Foto: Bloomberg
Amerykański producent z konglomeratu UTC poinformował, że dodał do regularnych okresowych przeglądów silników PW1500G sprawdzanie systemu metalowych przewodów podających paliwo z powietrzem do komory spalania.
Bombardier, którego odrzutowce serii C (CSeries) weszły do eksploatacji w 2016 r. poinformował, że producent tych silników przekazał instrukcje Swissowi i airBaltic, by sprawdzały tzw. rury ogniowe (combustions liners), perforowane rurki dostarczające mieszankę paliwa z powietrzem do komory spalania, po 2 tys. godzin lotu. P&W wprowadził poprawione przewody znajdujące się w silnikach pierwszego samolotu CSeries, jaki zostanie latem dostarczamy Koeran Air Lines — podał rzecznik działu samolotów cywilnych Bombardiera, Bryan Tucker.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas