Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.02.2018 17:35 Publikacja: 21.02.2018 17:35
Foto: Bloomberg
Firma należąca do konglomeratu United Technologies oświadczyła, że rozwiązanie kwestii niepewnej uszczelki wynikało z jej zaprojektowania, w czym firma ma duże doświadczenie, ale nie podała innych szczegółów.
Wcześniej tego samego dnia agencja Reutera podała z Berlina i Paryża na podstawie osób związanych ze sprawą, że P&W wróci najpewniej do używania poprzedniej uszczelki jako tymczasowe rozwiązanie problemu, który według władz lotniczych mógłby doprowadzić do zgaśnięcia silnika podczas lotu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas