Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2018 14:15 Publikacja: 01.06.2018 12:26
Foto: Bloomberg
W rozmowach biorą udział Jan de Nul Group z Luksemburga i belgijska firma Dredging Environmental & Marine Engineering - wynika z informacji przekazanych przez Aviego Simhona, szefa Krajowej Rady Gospodarczej w biurze izraelskiego premiera. Simhon szacuje, że projekt może kosztować 10 miliardów dolarów, a budowa może potrwać 10-15 lat.
Szybko rosnąca gospodarka Izraela jest ograniczona brakiem gruntów pod infrastrukturę, zwłaszcza w centrum kraju. Izrael ma obecnie tylko jeden duży port lotniczy obsługujący turystów i obywateli Izraela. Na początku tego roku rząd utworzył komitet kierowany przez Simhona, aby przeanalizować m.in. budowę nowych obiektów tego typu na sztucznych wyspach - pisze Bloomberg.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas