Węgierska linia niskokosztowa w połowie sezonu letniego poleci do Bukaresztu, Bratysławy, Kijowa, Wilna oraz Lyonu, Nicei i Lamezia Terme w Kalabrii. Wszystko to będą trasy całoroczne. Cztery z nowych tras to bezpośrednia konkurencja dla LOTu, ale i ceny wyjściowe bardzo podobne, a niektóre - np. w lotach do Nicei za 219 złotych w jedną stronę, nawet minimalnie wyższe od tych, jakie można w promocjach upolować na stronach polskiego przewoźnika - od 169 złotych w dwie strony z bagażem.
Warszawa jest jednym z pierwszych miast, w których linia Wizz Air rozpoczęła swoją działalność w 2004 roku. Od tego czasu ponad 13 milionów pasażerów skorzystało z usług przewoźnika na trasach w warszawskiej siatce połączeń. W 2015 roku, Wizz Air przewiózł ponad 1,5 mln pasażerów na swoich niskokosztowych trasach z i do Warszawy, gdzie stworzył bezpośrednio 220 miejsc pracy (z nowymi połączeniami ta liczba zwiększy się o 36).
To kolejny etap rozwoju Wizz Aira na warszawskim lotnisku. W maju 2016 roku Wizz Air dodał szósty samolot i kolejne nowe kierunki ze stolicy Polski. Razem z ogłoszonymi dzisiaj nowymi połączeniami Wizz Air zaoferuje z Warszawy 48 tras do 25 krajów.
Przyszłoroczna oferta Wizz Aira z Lotniska Chopina, to 2,6 mln miejsc czyli o 22 proc. więcej, niż w 2016.
Po zwiększeniu liczby maszyn bazujących w Warszawie o kolejny A321 stołeczna flota Wizz Air będzie składać się z czterech Airbusów A320ceo, które przewożą 150 pasażerów i 3 typu Airbus A321ceo, na których pokładzie może się zmieścić 230 osób.