Reklama
Rozwiń
Reklama

Czy odwołanie Morawskiego coś zmieni?

Czy decyzja o odwołaniu Cezarego Morawskiego cokolwiek zmieni? Dziś to już jest sprawa polityczna, i jeśli radni myślą, że po odwołaniu Morawskiego zapanuje spokój i błogostan – bardzo się mylą.

Aktualizacja: 08.02.2017 12:54 Publikacja: 08.02.2017 12:45

Czy odwołanie Morawskiego coś zmieni?

Foto: Fotorzepa, Piotr Wittman

Gdyby Krzysztof Mieszkowski został odwołany w środku sezonu z funkcji dyrektora Teatru Polskiego we Wrocławiu i na jego miejsce, bez konkursu mianowano np. Jerzego Zelnika. A ten funkcje kierownika muzycznego powierzył Janowi Pospieszalskiemu, a konsultantem literackim byłby Marcin Wolski, telewizyjna Dwójka stała się patronem medialnym teatru, a pierwszą premierą obu współpracowników nowego dyrektora  miałby być spektakl o Smoleńsku z narratorką Katarzyną Łaniewską - sprawa byłaby jasna. A tu pojawił się Cezary Morawski i to jeszcze wybrany w konkursie. Po co startował – tego nie wiem. Ale przyjęty został tak jak Dyrektor w znakomitym serialu „Artyści” duetu Strzępka - Demirski.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Komentarze
Marek Kozubal: Najbardziej rusofobiczna jest putinowska Rosja
Komentarze
Michał Szułdrzyński: Czy Jarosław Kaczyński dalej wierzy w Pax Americana po ujawnieniu planu Trumpa?
Komentarze
Rusłan Szoszyn: Jak zakończyć wojnę kosztem Ukraińców
Komentarze
Artur Bartkiewicz: Plan pokojowy Donalda Trumpa. Czy już rozumiecie, że to nasza wojna?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Komentarze
Bogusław Chrabota: Polacy oswajają się z migracją
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama