To dedykowana platforma, która umożliwia współpracę ze startupami zajmującymi się personalizacją doświadczeń zakupowych oraz dostarczaniem inspiracji modowych. Swoje pomysły na współpracę z Zalando mogą zgłaszać również startupy z Polski, oferujące rozwiązania z zakresu zakupów modowych, m.in. przymiarek, stylizacji i rekomendacji zestawów odzieżowych. - Urozmaicanie ścieżki zakupowej konsumenta gwarantuje jeszcze bardziej inspirujące i spersonalizowane doświadczenia. Naszym celem jest połączenie wszystkich graczy, w tym także startupów, z branży modowej, integrując ich na jednej wielkiej platformie cyfrowej - komentuje Marc Lamik, odpowiadający za projekty partnerskie w Zalando.

Jak tłumaczy, startupy w Zalando Build otrzymają możliwość powiązania swoich treści i doświadczeń z Zalando oraz dotarcia do milionów konsumentów w całej Europie. - My natomiast rozwiniemy naszą działalność i zasięg, a dzięki współpracy ze startupami będziemy w stanie szybciej wdrażać i testować nowe produkty oraz usługi - podkreśla.

Do platformy Zalando Build dołączył już pierwszy partner - izraelski startup Bllush, który łączy zdjęcia największych influencerów, umieszczone w mediach społecznościowych, z produktami dostępnymi na Zalando. Wszystkie części garderoby znajdujące się na zdjęciach zawierają linki przekierowujące do podobnych przedmiotów, które można kupić na platformie.