Francuska siec podaje, że w swoim sklepie internetowym zaoferuje 12 tys. artykułów z kategorii FMCG. Zakupy o wartości powyżej 100 zł są dostarczane do klientów za darmo.

W chwili obecnej system został udostępniony dla mieszkańców wybranych warszawskich dzielnic: Białołęki, Targówka, Pragi Południe i Północ oraz Zielonki, Ząbek i Marek. Docelowo dostawy obejmą największe miasta Polski, a w kolejnych miesiącach projekt będzie rozwijany w kolejnych dzielnicach Warszawy.

- Rok sprzedaży online przyniósł zadowalające rezultaty, dlatego teraz wzbogacamy ofertę o kategorię, której oczekiwali nasi klienci - powiedział Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska. – To kolejny krok w kierunku budowania silnej multikanałowej i multiformatowej oferty sprzedaży Carrefour w Polsce – dodał.

Liczba produktów będzie sukcesywnie poszerzana i została podzielona na cztery główne kategorie czyli napoje, artykuły spożywcze suche, drogeria oraz perfumeria. W przyszłości asortyment zostanie poszerzony również o produkty świeże, wymagające transportu samochodami chłodniczymi. Klienci wciąż mogą zamawiać również spośród około 4,5 tys. artykułów przemysłowych

Dostawa zakupów o wartości powyżej 100 zł jest darmowa; zakupów o wartości między 50 a 100 zł wynosi 9,90 zł; zakupów o wartości do 50 zł - 19,90 zł. Koszty dostawy zakupów będą mogły ulegać zmianie i będą zależne od okresów i czasu dostawy. Towar do klienta dostarcza, wraz z wnoszeniem, kierowca. Zakupy będzie można odebrać również w sklepie, obecnie jest to usługa dostępna w hipermarkecie na ulicy Głębockiej 15 w Warszawie, ale docelowo taka opcja planowana jest w każdym hipermarkecie Carrefour. Platforma zakupowa eCarrefour.pl oferuje również atrakcyjne promocje handlowe oraz gwarancję satysfakcji z zakupów – każdy klient, który nie będzie zadowolony z zakupionych towarów przemysłowych, może zwrócić zamówienie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego zakupu.