Reklama
Rozwiń
Reklama

Dzieci często decydują o rodzinnych zakupach

Co ważne, ich głos liczy się przy kupnie nie tylko gier czy ubrań, ale też w przypadku mebli czy przy wyborze miejsca wakacyjnego wyjazdu.

Aktualizacja: 07.10.2016 06:14 Publikacja: 06.10.2016 21:29

Foto: 123RF

Każdy rodzic wie, że w momencie pojawienia się w rodzinie potomka życie zaczyna się kręcić wokół niego. Okazuje się, że dzieci wywierają coraz szerszy wpływ także na decyzje zakupowe.

Chodzi nie tylko o kupowanie produktów bezpośrednio dla nich, jak ubrania czy buty, choć w tych kategoriach odpowiadają za większość decyzji. – Skończyły się czasy kupowania ubrań dzieciom przez rodziców. Trzeba wszystko konsultować, inaczej nie będą i tak w tych rzeczach chodzić – mówi prezes jednej z marek odzieżowych.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama