Gino Rossi w kwietniu wypracowało 23,3 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, czyli o 2 proc. więcej niż rok temu (powierzchnia rośnie w kilkuprocentowym tempie). To lepsza dynamika niż w marcu, kiedy obroty spadły o prawie 10 proc. i lepsza niż narastająca od początku roku (-1 proc.). W kwietniu lepiej poradził sobie segment obuwniczy, który zwiększył sprzedaż o 3 proc., do 14,4 mln zł. Odzieżowa marka Simple poprawiła przychody o 1 proc., do 8,9 mln zł.

Zarząd Gino Rossi zapowiadał, że koncentrować się będzie na zwiększeniu marży, a nie sprzedaży, czego efekty widać także w kwietniowych wynikach. Marża detaliczna całego biznesu zwiększyła się o 3,8 pkt proc., do 58 proc. Obuwniczego biznesu urosła o 4,3 pkt proc., do 53,6 proc., zaś odzieżowego o 3,1 pkt, do 63,9 proc.

Narastająco od początku roku grupa zanotowała 1-proc. spadek przychodów, do 83,5 mln zł. Biznes obuwniczy ma 52,2 mln zł, tyle samo co rok temu, zaś odzieżowy 31,3 mln zł przychodów, o 2 proc. mniej niż przed rokiem. Narastająco marża grupy urosła o 3,4 pkt proc., do 53,3 proc., na co składa się poprawa w obu biznesach: obuwniczym o 4 pkt proc., do 48,2 proc., i odzieżowym o 3 pkt proc., do 59,7 proc.