Spółka w 2017 roku miała 213,6 mln zł zysku netto. To 41,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Zysk netto grupy Dino Polska wyniósł w czwartym kwartale 2017 roku 72,9 mln zł. Zysk EBITDA grupy wyniósł w czwartym kwartale 126,2 mln zł. EBIT wyniósł 102,5 mln zł. Przychody grupy wyniosły 1,28 mld zł wobec oczekiwanych przez rynek 1,24 mld zł. 

W całym 2017 roku Dino Polska miało 4,516 mld zł przychodów (wzrost o 34 proc. rok do roku), 401,4 mln zł EBITDA (wzrost o 39 proc. rok do roku), 303,2 mln zł zysku operacyjnego (wobec 215,6 mln zł rok wcześniej) i 213,6 mln zł zysku netto. Wzrost sprzedaży porównywalnej wyniósł w 2017 roku 16,2 proc. Sieć marketów Dino powiększyła się o 147 nowych sklepów i na koniec 2017 r. liczyła 775 placówek. Łączna powierzchnia sali sprzedaży 31 grudnia 2017 r. osiągnęła poziom 295,2 tys. mkw. i była o 23,8 proc. większa niż rok wcześniej.

Na koniec grudnia 2017 r. grupa miała 495 lokalizacji zabezpieczonych pod nowe sklepy, w tym 99 nabytych gruntów (z czego na 54 toczyły się prace w związku z budową sklepów) oraz 396 podpisanych umów przedwstępnych dotyczących nabycia gruntów.