W sklepach Lidl pojawią się niedługo ubrania zaprojektowane specjalnie dla sieci dyskontów przez popularną modelkę i projektantkę Heidi Klum. Wielki start kolekcji w sklepach przewidywany jest na drugą połowę roku. Heidi Klum wiąże duże nadzieje z Lidlem.
- Mam nadzieję, że moja nowa kolekcja zaprojektowana specjalnie dla Lidla spodoba się wszystkim klientom. Bardzo się cieszę z tej współpracy, która jest dla mnie wyzwaniem, ale także wspaniałą zabawą. Sieć Lidl oferuje wysokiej jakości asortyment w atrakcyjnych cenach, co bardzo mi odpowiada. Moda powinna był zabawą i przyjemnością, na którą każdy powinien móc sobie pozwolić – mówi Heidi Klum.
Od współpracy z Heidi Klum rozpocząć ma się też nowa, modowa kampanii Lidla pod hasłem „Lidl Fashion Week”. Ten, zaplanowany długoterminowo, cykl ofert modowych będzie odbywać się kilka razy w roku. Oferta, złożona z najnowszych kolekcji (prawdopodobnie stworzonych specjalnie dla Lidla) będzie dostępna we wszystkich sklepach sieci.
- Heidi Klum jest bez wątpienia wspaniałym źródłem inspiracji. Modelka znakomicie odnajduje się w świecie mody, jest osobą pełną energii i radości, a jednocześnie twardo stąpającą po ziemi. Dzięki temu idealnie pasuje do naszej marki, jak i klientów! Bardzo się cieszmy się, że możemy zaprezentować jej kolekcję w ramach „Lidl Fashion Week” – komentuje Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.
Sieć nie zdradza na razie dokładnego terminu dostępności kolekcji w sklepach i startu swojej nowej kampanii. Nie wiadomo także, jaki zakres cenowy będzie miała kolekcja Heidi Klum dla Lidla, choć można tu się kierować tym, że projektantce podoba się, że asortyment Lidla ma „atrakcyjne ceny”.