Spółka od 15 lat działa w Polsce i w wielu krajach Europy Zachodniej. Zajmuje się marketingiem dźwiękowym i zapachowym. Na czym on polega?
Rzeczywiście 15 lat temu stworzyliśmy innowacyjne na skalę europejską rozwiązanie, które polega na przygotowaniu specjalistycznych programów muzycznych będących integralną częścią promocji każdej profesjonalnej marki. Najprościej mówiąc, tworzymy programy muzyczne, które są następnie odtwarzane w obiektach handlowo-usługowych w salonach różnych marek. Czyli wspieramy markę przez oddziaływanie na zmysły.
I dzięki takim bodźcom można zwiększyć sprzedaż?
To jest już końcowy efekt, ale w całym procesie chodzi o budowanie takiego przekazu, który pozwoli na przywiązanie klienta oraz pozytywne skojarzenia z marką. Ciężko sobie wyobrazić markę bez takich atrybutów jak dźwięk czy zapach. Dziś już nie wystarczy powiedzieć w reklamie telewizyjnej, że ma się fajny produkt. Klienci w sklepach oceniają sposób, w jaki marka się z nimi komunikuje, na który składa się atmosfera, muzyka i zapach. Doznania sensoryczne stają się coraz ważniejsze, ten biznes bardzo szybko rozwija się na świecie.