Revolut koncentruje się na obsłudze klientów indywidualnych, ale liczba klientów firmowych także stopniowo rośnie i rozwijana jest dla nich specjalna oferta (w Polsce firma ma 130 tys. klientów indywidualnych w porównaniu do 1 tys. firmowych).

Spółka ogłosiła właśnie uruchomienie platformy Revolut Connect, aby zintegrować konto Revolut for Business z aplikacjami pomocnymi w codziennym prowadzeniu firmy. Specjalizująca się w transakcjach wielowalutowych firma twierdzi, że na świecie każdego dnia pozyskuje około 120 nowych klientów usługi Revolut for Business. Nowa usługa ma być uzupełnieniem oferty bankowości dla firm, pozwalając im na łatwą integrację z najbardziej popularnymi aplikacjami biznesowymi, w tym platformami księgowymi takimi jak FreeAgent, narzędziami do wewnątrzfirmowej komunikacji jak Slack, czy innymi aplikacjami usprawniającymi zarządzanie wydatkami, podatkami czy płacami w przedsiębiorstwie.

Firma twierdzi, że tradycyjne instytucje finansowe często pozostają niechętne idei otwartej bankowości, współdzielenia danych z podmiotami zewnętrznymi i dostosowywania się do elastyczności z jaką funkcjonuje dziś biznes. Jednak firmy funkcjonują i rosną w środowisku online, wykorzystując szerokie spektrum aplikacji i narzędzi do usprawniania operacji, lepszej obsługi klientów i błyskawicznego procesowania płatności - przy najmniejszych możliwych kosztach. Revolut wyjaśnia, że wykorzystał sygnały płynące ze strony przedsiębiorców i zaprojektował usługę Revolut for Business tak by automatyzowała i upraszczała ich pracę. W dobie otwartego API (narzędzie dające dostęp fintechom do infrastruktury bankowej) biznes stara się automatyzować wewnętrzne procesy i zadania poprzez predefiniowane masowe płatności, integrację z kontrahentami, systemy powiadomień o aktywności klientów w sieci i analizę ich interakcji z marką. Firma chce aby platforma Revolut for Business stała się wzorem otwartej bankowości, na której użytkownicy zewnętrzni będą mogli tworzyć i udostępniać swoje własne usługi. Fintech pracuje nad tym by udostępnić API developerom, którzy wykorzystają jego potencjał do tworzenia i udostępniania własnych rozwiązań - z korzyścią dla społeczności klientów Revolut.

Revolut, który powstał raptem w połowie 2015 r., ogłosił kilka dni temu, że pozyskał w Europie 2 miliony klientów (przez rok ich liczba urosła o 300 proc.) i pracuje nad uruchomieniem bezprowizyjnej platformy do inwestowania w akcje zagranicznych spółek. Firma zapewnia, że już niebawem umożliwi klientom analizowanie i inwestowanie w spółki notowane w Wielkiej Brytanii i USA, a także w opcje i ETF (fundusze indeksowe). Fintech chce, by inwestowanie stało się tańsze i dostępne dla każdego.