Reklama

Przekuć zagrożenia w wyzwania

W polskiej i światowej gospodarce trwa ożywienie. Jednak zauważalne są zjawiska, które mogę wytrącić tempo wzrostu gospodarczego.

Publikacja: 20.05.2018 21:00

Prof. Jerzy Hausner ostrzega, że Polska znajduje się na półmetku cyklu koniunkturalnego

Prof. Jerzy Hausner ostrzega, że Polska znajduje się na półmetku cyklu koniunkturalnego

Foto: Archiwum

W Polsce to brak rąk do pracy oraz często zmieniające się przepisy. W świecie: zapowiedzi protekcjonizmu i chęć ograniczenia wolnego handlu międzynarodowego. To wnioski z dyskusji o „Sytuacji i perspektywach polskiej gospodarki" podczas panelu ekspertów na 47. sympozjum naukowym „Współczesna Gospodarka i Administracja Publiczna", zorganizowanym przez Wydział GAP Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Gospodarzem spotkania był prof. Jerzy Hausner. Z debacie udział wzięli: prof. Andrzej Sławiński SGH i NBP, Mariusz Haładyj - wiceminister przedsiębiorczości i technologii, Rafał Baniak - wiceprezydent Konfederacji Pracodawcy RP, Andrzej Korpak - dyrektor generalny, Opel Manufacturing Poland oraz Paweł Wideł, prezes Związku Pracodawców Motoryzacji i Artykułów Przemysłowych.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Jak obejść podatkowe liberum veto Karola Nawrockiego?
Materiał Promocyjny
Sieci kampusowe – łączność skrojona dla firm
Opinie Ekonomiczne
Dr Arak: Polityka monetarna staje się coraz bardziej polityczna
Opinie Ekonomiczne
Robert Gwiazdowski: Osładzanie życia bez opłat
Opinie Ekonomiczne
Cezary Kocik, mBank, o podwyżce CIT dla banków: Szkodliwa, dyskryminująca i krótkowzroczna
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Powrót do szkoły?
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama