Można robić biznes, nie zapominając o patriotyzmie

Po razu drugi nagrodziliśmy firmy, które przyczyniają się do rozwoju Polski, budują jej dobry wizerunek w świecie i sumiennie wywiązują się z powinności i zobowiązań względem społeczeństwa oraz państwa.

Aktualizacja: 23.06.2016 08:13 Publikacja: 22.06.2016 21:00

Foto: Borys Skrzyński/Materiały prasowe

– W patriotyzmie gospodarczym istotny jest szacunek państwa wobec przedsiębiorców i wzajemnie. Państwo powinno mieć świadomość tego, że żyje z przedsiębiorców – mówił podczas środowej gali, na której uhonorowaliśmy dziewięć firm, laureatów drugiej edycji rankingu Indeks Patriotyzmu Polskiego Biznesu, Piotr Dardziński, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego oraz członek kapituły konkursu. Wyróżniliśmy w nim podmioty gospodarcze, które prężnie rozwijają sprzedaż w kraju i za granicą, inwestując w rozwój, tworzą miejsca pracy, rzetelnie płacą podatki, angażując się również w działalność charytatywną.

Pozostało 90% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Krzysztof Gawkowski: Nikt nie powinien mieć TikToka na urządzeniu służbowym
Biznes
Alphabet wypłaci pierwszą w historii firmy dywidendę
Biznes
Wielkie firmy zawierają sojusz kaucyjny. Wnioski do KE i UOKiK
Biznes
KGHM zaktualizuje strategię i planowane inwestycje
Biznes
Rośnie znaczenie dobrostanu pracownika