Można robić biznes, nie zapominając o patriotyzmie

Po razu drugi nagrodziliśmy firmy, które przyczyniają się do rozwoju Polski, budują jej dobry wizerunek w świecie i sumiennie wywiązują się z powinności i zobowiązań względem społeczeństwa oraz państwa.

Aktualizacja: 23.06.2016 08:13 Publikacja: 22.06.2016 21:00

Foto: Borys Skrzyński/Materiały prasowe

– W patriotyzmie gospodarczym istotny jest szacunek państwa wobec przedsiębiorców i wzajemnie. Państwo powinno mieć świadomość tego, że żyje z przedsiębiorców – mówił podczas środowej gali, na której uhonorowaliśmy dziewięć firm, laureatów drugiej edycji rankingu Indeks Patriotyzmu Polskiego Biznesu, Piotr Dardziński, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego oraz członek kapituły konkursu. Wyróżniliśmy w nim podmioty gospodarcze, które prężnie rozwijają sprzedaż w kraju i za granicą, inwestując w rozwój, tworzą miejsca pracy, rzetelnie płacą podatki, angażując się również w działalność charytatywną.

Pozostało 90% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Wada respiratorów w USA. Philips zapłaci 1,1 mld dolarów
Biznes
Pierwszy maja to święto konwalii. Przynajmniej we Francji
Biznes
Żałosne tłumaczenie Japan Tobacco; koncern wyjaśnia, dlaczego wciąż zarabia w Rosji
Biznes
„Nowy gaz” coraz mocniej uzależnia UE od Rosji. Mocne narzędzie szantażu
Biznes
„Rzeczpospolita” po raz drugi przyzna — Orły ESG
Materiał Promocyjny
Wsparcie dla beneficjentów dotacji unijnych, w tym środków z KPO