Fachowcy.pl podwajają liczbę klientów

Z technologii spółki korzysta 2672 przedsiębiorców wobec 1325 przed rokiem. W ciągu kwietnia pozyskała 148 firm.

Aktualizacja: 11.05.2017 12:10 Publikacja: 11.05.2017 11:21

Fachowcy.pl podwajają liczbę klientów

Foto: Archiwum

Notowana na NewConnect spółka pochwaliła się wzrostem skali biznesu. W ciągu 12 miesięcy liczba firm korzystających z jej abonamentowych usług obecności w internecie podwoiła się. Spółka podkreśla, że pracuje nad nowymi, szybko skalowalnymi rozwiązaniami dla innych grup niż dotychczasowa grupa klientów.

W ciągu kwietnia jej baza wzrosła o 148 firm, a wartość umów z klientami podpisanych w kwietniu wyniosła 480 tys. zł netto.

Całkowita liczba klientów netto uwzględniając rezygnacje wzrosła rok do roku o 102 proc.

- Sprzedaż w kwietniu była o 102 proc. wyższa niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, ale o 24 proc. niższa niż w marcu. Spadek sprzedaży był spowodowany wyłącznie mniejszą ilością dni roboczych (19 dni roboczych w kwietniu vs 23 dni robocze w marcu) i był wprost proporcjonalny do zmniejszonej ilości dni roboczych, co znajduje odzwierciedlenie w utrzymaniu średniej dziennej ilości sprzedanych pakietów na zbliżonym poziomie (7,8 sprzedanych pakietów dziennie w kwietniu vs 8,5 w marcu) – komentuje, cytowany w komunikacie Damian Górka, dyrektor sprzedaży spółki.

Dodaje, że średnia sprzedaż na handlowca wyniosła w kwietniu 4,2 pakiety vs 5,2 w marcu co oznacza, że mimo iż kwiecień pod względem ilości dni roboczych był o 21 proc. krótszy od marca, to średnia sprzedaż per handlowiec zmniejszyła się jedynie o 19 proc.

Firma podaje, że według danych pochodzących z systemów sprzedaży serwisu Favore.pl na dzień 1 maja 2017 r. liczba aktywnych pakietów w tym serwisie wyniosła 910 sztuk, a wykupionych dostępów do zleceń 651, łącznie – 1561.

- Aktualnie pracujemy nad nowymi kanałami sprzedaży, które zwiększą dodatkową efektywność kosztową pozyskiwania klientów. Ich wdrożenie zaplanowaliśmy w maju–zapowiada Piotr Surmacki, prezes Fachowcy.pl Ventures.

Notowana na NewConnect spółka pochwaliła się wzrostem skali biznesu. W ciągu 12 miesięcy liczba firm korzystających z jej abonamentowych usług obecności w internecie podwoiła się. Spółka podkreśla, że pracuje nad nowymi, szybko skalowalnymi rozwiązaniami dla innych grup niż dotychczasowa grupa klientów.

W ciągu kwietnia jej baza wzrosła o 148 firm, a wartość umów z klientami podpisanych w kwietniu wyniosła 480 tys. zł netto.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Najgorzej od pięciu lat. Start-upy mają problem
Materiał partnera
XX Jubileuszowy Międzynarodowy Kongres MBA
Biznes
Bruksela zmniejszy rosnącą górę europejskich śmieci. PE przyjął rozporządzenie
Biznes
Niedokończony obraz Gustava Klimta sprzedany za 30 mln euro
Biznes
Ozempic może ograniczyć picie alkoholu i palenie papierosów