Aktualizacja: 15.03.2017 20:45 Publikacja: 15.03.2017 18:32
Foto: 123RF
Polscy producenci wysłali w ubiegłym roku za granicę prawie 602 tys. ton kosmetyków i produktów higieny osobistej. To o 12 proc. więcej niż w bardzo dobrym 2015 r. Jeszcze szybciej, bo 16 proc., urosła wartość sprzedaży polskich kosmetyków za granicą, która sięgnęła 11,8 mld zł.
Sprzyjał temu eksport droższych, bardziej innowacyjnych produktów oraz rozwój firm z polskim kapitałem, które coraz częściej wychodzą w świat pod własną marką.
Polska finalizuje nowy kontrakt na czołgi K2, część składana ma być w Polsce. Bruksela ogranicza handel z Ukrain...
Najpewniej do końca czerwca, prawie rok później niż pierwotnie planowano, powinniśmy podpisać kolejną umowę na z...
Duńska firma farmaceutyczna Novo Nordisk, producent leku Ozempic, poinformowała, że jej dyrektor generalny Lars...
Dwaj najwięksi operatorzy telewizji kablowej w Stanach Zjednoczonych – Charter Communications, działający pod ma...
Putin odmawia rozmów z Zełenskim, przychody Rosji z ropy najniższe od dwóch lat, a Trump wraca z Zatoki Perskiej...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas