Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 29.02.2016 12:28 Publikacja: 29.02.2016 12:28
Foto: Bloomberg
Największa na świecie sieć kawiarni długo zwlekała z decyzją o wejściu na włoski rynek. Obawiała się, jak zostanie przyjęta przez miłośników tradycyjnej kawy, dla których picie tego napoju stało się rytuałem. Do tej pory próżno było szukać we włoskich kawiarniach takich amerykańskich nowości, jak mrożone frappuccino czy słodkie smakowe kawy, którymi zasłynął Starbucks. Firma zapowiedziała jednak, że pierwsze kroki na tym rynku postawi z dużą rozwagą. Pierwszy lokal zostanie otwarty w Mediolanie na początku 2017 r. Kolejne pojawią się z czasem w innych największych miastach.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Ceny kawy w sklepach rosną najszybciej od lat, sieci elektroenergetyczne ograniczają rozwój OZE w Unii Europejsk...
Polskie firmy technologiczne, wraz z organizacjami branżowymi z Bułgarii, Czech i Słowacji, apelują do rządów o...
Skumulowana wartość polskich inwestycji za granicą wyniosła w 2024 r. 164,9 mld zł i była o 7,1 mld zł wyższa ni...
W 2024 roku globalny rynek robotyki zanotował dalszy rozwój. Na świecie zainstalowano 542 tysiące nowych robotów...
Polisa OC (Odpowiedzialności Cywilnej) to obowiązkowe ubezpieczenie, które musi posiadać każdy właściciel pojazd...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas