Celebryta magnesem na internetowych darczyńców

Gwiazdy sportu i show-biznesu wspierają charytatywne zbiórki.

Publikacja: 29.01.2018 20:00

Celebryta magnesem na internetowych darczyńców

Foto: 123RF

Wiarygodność internetowych zbiórek, głównie na cele charytatywne, w ostatnim czasie została mocno nadszarpnięta. Falę oburzenia wywołała choćby afera z lipca minionego roku, gdy oszust wyłudził ponad 0,5 mln zł, zbierając na leczenie Antosia, jak się okazało, nieistniejącego chłopca. W butelkę zostało nabitych wielu darczyńców, w tym m.in. gwiazda reprezentacji Polski w piłce nożnej Robert Lewandowski, który przekazał 100 tys. zł.

Pozostało 90% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Ekonomia
Witold M. Orłowski: Słodkie kłamstewka
Ekonomia
Spadkobierca może nic nie dostać
Ekonomia
Jan Cipiur: Sztuczna inteligencja ustali ceny
Ekonomia
Polskie sieci mają już dosyć wojny cenowej między Lidlem i Biedronką
Ekonomia
Pierwsi nowi prezesi spółek mogą pojawić się szybko