Klienci banków skarżą się dzisiaj, że mają problemy z logowaniem i wykonywaniem transakcji, niektórzy także nie mogą płacić kartą. Banki przyznają, że jest problem.

Pekao informuje, że logowanie do Pekao24 oraz PeoPay jest utrudnione. „Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej. Bardzo przepraszamy za niedogodności” - napisał ten drugi co do wielkości aktywów bank w Polsce.

Problemy – znowu w odstępstwie dwóch tygodni – są także w ING Banku Śląskim. „Występują problemy z korzystaniem z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej naszego banku. Utrudnione może być logowanie, sama aplikacja może działać wolniej niż zwykle. Chwilowo nie ma dostępu do historii transakcji oraz analizy wydatków. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu, będziemy informować na bieżąco o postępach prac. Przepraszamy za problem, pracujemy nad jego rozwiązaniem” – oświadczył ING Bank Śląski, piąty gracz na polskim rynku.

Także Millennium nie ustrzegł się problemów. „Informujemy, że w aplikacji mobilnej mogą występować chwilowe problemy komunikacyjne. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" - podał bank, któremu awarie w ostatnich latach zdarzały się bardzo rzadko.

Kolejna wystąpiła natomiast w Aliorze. „Drodzy Klienci, obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w logowaniu do nowej bankowości internetowej. Intensywnie pracujemy nad przywróceniem dostępu, bardzo prosimy o cierpliwość. Sytuacja nie ma wpływu na transakcje kartowe. Serdecznie przepraszamy za niedogodności!” – napisał bank.