Francois Nuyts, prezes Allegro
Stanowisko szefa największego sprzedawcy internetowego w Polsce obejmuje 1 sierpnia. Dotychczas odpowiadał za operacje Amazon w Europie Południowej, ostatnio jako wiceprezes i dyrektor zarządzający tej firmy w Hiszpanii i Włoszech. Wcześniej, od 2005 roku, pełnił różne role zarządcze w jej strukturach w Anglii, Francji, Hiszpanii oraz we Włoszech. Karierę zawodową zaczynał w firmie doradczej Accenture. Zastąpi na stanowisku Przemysława Budkowskiego, który był prezesem Allegro przez siedem lat (teraz planuje zaangażować się w inne przedsięwzięcia). Allegro jest zdecydowanym liderem sprzedaży internetowej w Polsce. Udział firmy w e-zakupach szacowany jest na ok. 40 proc. W czerwcu według badania PBI/Gemius serwis miał 16,5 mln użytkowników. Allegro nie jest już serwisem aukcyjnym, oferuje głównie nowe produkty wystawiane przez firmy i sklepy, a nie osoby fizyczne.
Linus Glaser, dyrektor na Europę Centralną w Zalando
Linus Glaser dołączył do Zalando w 2011 r. i obecnie kieruje firmą w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce i Czechach. Zanim został mianowany dyrektorem na Europę Centralną w Zalando, zarządzał zespołem Commercial Planning. Studiował Business Administration, Ekonomię i Finanse na Uniwersytecie St. Gallen.
Zalando, największy internetowy sklep z odzieżą w Europie, w Polsce jest obecne nie tylko przez sklep internetowy, ale także klub zakupowy Zalando-Lounge. Proponuje on zazwyczaj kilkudniowe oferty znanych marek, często z sektora luksusowego. Firma mocno inwestuje także w segmencie logistycznym. W Olsztynku trwa budowa centrum, które ma obsługiwać klientów Zalando-Lounge. Klub ma około 15 mln członków na 12 rynkach europejskich i oferuje wyłączny dostęp do 2,5 tys. marek z rabatami do 80 proc. Zalando ma już także centrum logistyczne pod Szczecinem, trwa też budowa obiektu pod Łodzią. Ma on zacząć działać w 2019 r.
Michał Pawlik, prezes sklepu Morele.net
Był współzałożycielem firmy Morele.net, która powstała w 2000 r., drugi to Radosław Stasiak. Początkowo zajmowali się dostarczaniem internetu do krakowskich akademików. W 2004 r. postanowili ruszyć ze sklepem internetowym, który specjalizował się w sprzęcie komputerowym. Firma w kolejnych latach szybko się rozwijała, celem na 2018 r. jest dojście do 1 mld zł obrotów. W 2011 r. w spółkę zainwestował MCI.TechVentures, fundusz powiązany z MCI Capital.
Morele.net to nadal spółka portfelowa MCI.