Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.06.2025 15:11 Publikacja: 12.11.2023 14:42
Foto: Matthew Lloyd/Bloomberg
Przewoźnik z Dallas jest największym klientem na samoloty z rodziny MAXów, zamówił ich dotąd 518. Najmniejsza z nich siódemka wykonała pierwszy lot w 2018 r. i miała pojawić się w eksploatacji rok później, ale uziemienie wszystkich MAXów na świecie po dwóch katastrofach, pandemia i kolejne problemy techniczne zmusiły Boeinga do odroczenia debiutu handlowego do 2024 r. Southwest miał zamówionych 138 B737 MAX 7, ale w związku z opóźnieniem zamienił część -7 na większe -8.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Zaostrzenie konfliktu między Izraelem a Iranem i groźba jego eskalacji spowodowała potężne zakłócenie transportu...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Powtarza się sytuacja z jesieni 2024 r., kiedy kilka krajów Bliskiego Wschodu zamknęło swoją przestrzeń powietrz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas