Niemiłe niespodzianki w podróżach. Jak uniknąc kłopotów

American Airlines nie czekają na pasażerów. EasyJet zostawia ich na ziemi. Pasażerowie lecą, ale bagaże już nie. To tylko kilka przypadków nieprzyjemnych niespodzianek, jakie czekają nas tego lata.

Publikacja: 09.07.2023 14:57

Jakie niespodzianki czekają podróżnych w te wakacje

Jakie niespodzianki czekają podróżnych w te wakacje

Foto: Adobe Stock

Od czerwca amerykańskie American Airlines wdrożyły system AURA, czyli „AUtomated ReAccommodation” automatycznie zmieniającego rezerwacje pasażerom, których rejs został odwołany, bądź opóźniony. Albo mają krótki czas na przesiadkę.

Elegancka nazwa, ale to nic innego jak narzędzie do sprawnego zarządzania wolnymi miejscami w samolotach, które, zwłaszcza teraz w szczycie sezonu są wyjątkowo cenne. AURA wykorzystuje koncepcję zwaną odkrytą inwentaryzacją identyfikującą pasażerów, którzy raczej nie zdążą na połączenie przesiadkowe i przydziela je innym pasażerom.

Pozostało 85% artykułu

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Transport
Tańszy przejazd koleją do Niemiec. PKP Intercity przygotowało specjalną ofertę na Euro 2024
Transport
Drugie podejście Gdyni do agroportu. Chętna KGS. Mamy też odpowiedź Viterry
Transport
Przewoźnicy liczą na ożywienie
Transport
Agroportów nie będzie. Utracona szansa na sukces Polski
Transport
Tomasz Szymczak, prezes lotniska Warszawa-Modlin: Modlin nie dał się zagłodzić