Patriotyzm wspiera naszą żywność

Pochodzenie ma znaczenie w promocji. Podkreślanie polskich korzeni sprawdza się bardziej w kraju niż za granicą.

Aktualizacja: 28.10.2016 06:02 Publikacja: 27.10.2016 21:18

70 proc. firm spożywczych planuje zwiększenie aktywności promocyjnej na rynkach zagranicznych w latach 2016–2020 – wynika z raportu PromocjaŻywności.pl zaprezentowanego w czwartek przez Bank BGŻ BNP Paribas podczas 11. edycji Agrokonferencji w Sopocie.

– Producenci żywności myślą odważnie o wyjściu za granicę – komentuje Michał Koleśnikow, dyrektor Departamentu Analiz Ekonomicznych, Sektorowych i Rynków Rolnych w Banku BGŻ BNP Paribas.

Pozostało 92% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Przemysł spożywczy
Piwo Osama Bin Lager hitem. Nie tylko w sieci
Przemysł spożywczy
Nutella z nowym składem. Ferrero celuje w konsumentów na roślinnej diecie
Przemysł spożywczy
Nestlé wypuszcza linię mrożonek dla osób przyjmujących Ozempic
Przemysł spożywczy
Upadek kubańskiego cukru. Kuba musi importować swój flagowy produkt
Przemysł spożywczy
Prezes polskiego giganta: Paczkę DecoMorreno można dziś traktować jak lokatę. To absurd