Employee experience, czyli jak dział HR może budować więź z potencjalnymi i obecnymi pracownikami

Rynek pracownika powoduje, że rośnie presja, jaką odczuwają managerowie działów HR. Jak budować więź z potencjalnymi i obecnymi etatowcami? Z pomocą przychodzi nowy trend – employee experience, czyli zarządzanie doświadczeniami pracowników związanymi z miejscem pracy.

Publikacja: 01.03.2018 04:50

Employee experience, czyli jak dział HR może budować więź z potencjalnymi i obecnymi pracownikami

Foto: Fotolia

Wysokość bezrobocia w Polsce osiąga coraz niższe wartości. W listopadzie 2017 r. stopa bezrobocia wynosiła 6,5 proc., czyli ponad 1,7 p.p. mniej w porównaniu do roku poprzedniego („Bezrobocie rejestrowane w Polsce" Raport miesięczny – listopad 2017 r., MRPiPS). Zjawisko to wpływa na nowe spojrzenie na rynek pracy, który nie bez powodu coraz częściej określany jest jako rynek pracownika. Jak budować wizerunek firmy, której główną wartością jest człowiek? Czas na wdrożenie strategii opartej na kreowaniu pozytywnego doświadczenia pracowników, czyli employee experience.

Pozostało 92% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Praca, Emerytury i renty
Babciowe przyjęte przez Sejm. Komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Sędzia WSA ujawnia, jaki tak naprawdę dostęp do tajnych danych miał Szmydt
Orzecznictwo
Kolejny ważny wyrok Sądu Najwyższego wydany już po uchwale frankowej
ABC Firmy
Pożar na Marywilskiej. Ci najemcy są w "najlepszej" sytuacji
Prawo pracy
Od piątku zmiana przepisów. Pracujesz na komputerze? Oto, co powinieneś dostać