Czy to jest koniec umów zawieranych przez telefon

Jeżeli przedsiębiorca proponuje konsumentowi zawarcie kontraktu przez telefon, to ma obowiązek potwierdzić jego treść utrwaloną na papierze lub innym trwałym nośniku.

Aktualizacja: 31.12.2014 09:24 Publikacja: 31.12.2014 06:30

Czy to jest koniec umów zawieranych przez telefon

Foto: www.sxc.hu

Jednym z powszechnie stosowanych przez przedsiębiorców sposobów zawierania umów z konsumentami jest kontakt telefoniczny. Taki tryb, choć wiąże się dla konsumenta z pewną dozą niepewności, pozwala na zawieranie umów szybko, wygodnie i przy jednoczesnej minimalizacji kosztów.

Ustna ważna i skuteczna

Pozostało 97% artykułu

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Samorząd
Krzyże znikną z warszawskich urzędów. Trzaskowski podpisał zarządzenie
Prawo pracy
Od piątku zmiana przepisów. Pracujesz na komputerze? Oto, co powinieneś dostać
Praca, Emerytury i renty
Babciowe przyjęte przez Sejm. Komu przysługuje?
Spadki i darowizny
Ten testament wywołuje najwięcej sporów. Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok
Sądy i trybunały
Sędzia WSA ujawnia, jaki tak naprawdę dostęp do tajnych danych miał Szmydt