Post w Google obciążony podatkami - o reklamach w Internecie i ich nieprzewidzianych konsekwencjach

Usługi reklamowe i ich nieprzewidziane konsekwencje.

Aktualizacja: 26.05.2018 07:19 Publikacja: 26.05.2018 07:00

Post w Google obciążony podatkami - o reklamach w Internecie i ich nieprzewidzianych konsekwencjach

Foto: Adobe Stock

Wiele organizacji działających w sektorze pro bono aktywnie korzysta z usług serwisów internetowych (takich jak Facebook czy Google), promując swoje działania za pomocą odpłatnych postów lub reklam. Nie wszystkie zdają sobie jednak sprawę z konsekwencji podatkowych takich działań.

Wiele popularnych portali internetowych nie posiada w Polsce siedziby ani miejsca prowadzenia działalności, czyli rezydencji podatkowej. To z kolei wiąże się z tym, że stosuje się do nich szczególne obowiązki podatkowe.

Pozostało 90% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Opinie Prawne
Kazus Szmydta. Wypadek przy pracy sądownictwa administracyjnego czy pytanie o jego sens?
Opinie Prawne
Prof. Marek Safjan: Prawo jest jak kostka Rubika
Opinie Prawne
Gwiazdowski: Sejm z Senatem przywrócili praworządność. Obrońcy praworządności protestują
Opinie Prawne
Marek Kutarba: Jak mocno oskładkowanie zleceń uderzy dorabiających po kieszeni?
Opinie Prawne
Pietryga: Przełom w KRS na wyciągnięcie ręki. Czy Tusk pozwoli na sukces Bodnarowi?