4P ważne dla cyfryzacji firm

Klient nadaje kierunek transformacji cyfrowej u operatorów telekomunikacyjnych. Zrozumienie go i określenie sposobu interakcji z nim daje szansę na osiągniecie unikatowej przewagi konkurencyjnej – piszą eksperci.

Publikacja: 03.05.2016 21:00

Konrad Gruda

Konrad Gruda

Foto: materiały prasowe

Klienci oczekują interakcji z operatorami telekomunikacyjnymi poprzez wiele kanałów kontaktu, np. w celu zamówienia nowej usługi poprzez stronę internetową, wyrażenia opinii na portalach społecznościowych czy przez interaktywny czat w celu rozwiązania problemu. Jednocześnie coraz częściej pojawiają się oczekiwania płynnego przejścia z jednego kanału kontaktu do drugiego.

To nie nowe gadżety dla dyrektorów IT

Pozostało 95% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację