Apple stawia na AR

Sukces nowej gry o Pokemonach zmusza Apple do zmiany strategii.

Aktualizacja: 27.07.2016 11:19 Publikacja: 27.07.2016 09:25

Apple stawia na AR

Foto: Bloomberg

Następca Steve'a Jobsa, Tim Cook przyznaje w wywiadach, że jego koncern musi lepiej przyjrzeć się potencjałowi kryjącemu się w wykorzystaniu technologii tzw. AR czyli rzeczywistości rozszerzonej (Augmented Reality). A wszystko przez Pokemony...

Zabawa w poszukiwanie stworków redefiniuje horyzonty świata nowych technologii. Jednego dnia potrafi dodawać miliardy dolarów firmie Nintendo, twórcy gry, drugiego równie łatwo zmniejszać jej wycenę ze względu na nieopatrzne komentarze odnośnie dalszego rozwoju tego produktu. Pokemony w wersji GO, bo tak nazywa się najnowsza cześć gry, zdążyły poróżnić użytkowników i znaleźć się w centrum uwagi analityków rynku.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
TVP: Musimy negocjować z poszkodowanymi za rządów PiS
Media
Rosyjskie media zakazane w Unii. Sankcje na największe agencje i gazety
Media
„Eras Tour” Taylor Swift może dać brytyjskiej gospodarce prawie mld funtów
Media
Raport z festiwalu w Cannes. Kina straciły miliardy widzów
Media
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym dekady