Rio de Janeiro 2016: transmisje nie tak popularne jak zakładano

Po pierwszym weekendzie brazylijskim igrzyskom nie udało się pobić tych angielskich sprzed czterech lat. Pod względem widowni przegrywają na największych rynkach: w Europie i USA.

Aktualizacja: 12.08.2016 07:44 Publikacja: 11.08.2016 19:46

Nie oznacza to jednak, że można mówić o porażce tych relacji. Po pierwsze – na wielu rynkach europejskich widownie ceremonii otwarcia i pierwszych dni olimpijskich rywalizacji są zbliżone do tych z czasów Londynu, co już można poczytywać za sukces z uwagi na różnice czasu pomiędzy kontynentami. Po drugie, nie wszędzie jeszcze oszacowano, jaką część widowni odbierze telewizjom transmitującym w tym roku igrzyska internet.

Z danych GlobalWebIndex wynika, że 70 proc. kibiców czyta najnowsze doniesienia z igrzysk na tabletach i smartfonach.

Pozostało 87% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
TVP: Musimy negocjować z poszkodowanymi za rządów PiS
Media
Rosyjskie media zakazane w Unii. Sankcje na największe agencje i gazety
Media
„Eras Tour” Taylor Swift może dać brytyjskiej gospodarce prawie mld funtów
Media
Raport z festiwalu w Cannes. Kina straciły miliardy widzów
Media
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym dekady