Aktualizacja: 08.06.2016 15:38 Publikacja: 08.06.2016 14:37
Marka Google zwiększyła swoją wartość o 32 proc. do poziomu 229 mld dol.
Foto: Bloomberg
W tegorocznej edycji rankingu grupy komunikacyjnej WPP i MillwardBrown prowadzi Google. - Marka Google zwiększyła swoją wartość o 32 proc. do poziomu 229 mld dol., a tymczasem ubiegłoroczny lider, czyli Apple, spadł na drugie miejsce, notując stratę wartości o 8 proc., do poziomu 228 mld dol. – podali autorzy raportu.
Na kolejnych miejscach uplasowały się: Microsoft, AT&T, Facebook, Visa, Amazon, Amazon, Verizon, McDonald's i IBM, przy czym Facebook (którego marka jest wyceniona na 102,6 mld dol.) i Amazon (100 mln dol.) op raz pierwszy trafiły do pierwszej dziesiątki zestawienia. Oprócz IBM i Apple wszystkie spółki z czołówki odnotowały wzrost wartości marek. Łączna wartość marek, które zaklasyfikowały się do pierwszej setki rankingu BrandZ wzrosła o 3 proc. w ujęciu rok do roku, osiągając wartość 3,4 bln dol. Gros zwycięskich marek z samej czołówki rankingu to te należące do koncernów technologicznych.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas