Platforma CDP.pl to sklep internetowy oferujący klientom możliwość zakupu w wysyłkowej i cyfrowej postaci. Ponad 40 tys. produktów w sześciu kategoriach w fizycznej i cyfrowej postaci, a wśród nich znajdziemy: gry, filmy, muzykę, książki, gry planszowe i karciane oraz produkty kolekcjonerskie i hobbystyczne, jak również wybraną ofertę sprzętową.

- Nowe CDP.pl to bardzo ambitny projekt. Zależało nam na stworzeniu czegoś więcej niż kolejnego sklepu dystrybutora z grami, książkami czy muzyką. Mierzymy wysoko, dlatego zaprosiliśmy do współpracy najlepszych specjalistów z Ars Thanea i Divante. Dzięki ich pracy serwis wyróżnia się designem i nowoczesnym zapleczem technicznym – mówi Michał Gembicki, prezes CDP.pl.

- Stawiamy też na wydajną logistykę. Dbamy o każdy szczegół i dlatego można u nas zamawiać towary z dostawą jeszcze tego samego dnia lub odebrać bez ponoszenia żadnych kosztów w dowolnym kiosku Ruchu na terenie całego kraju lub bezpośrednio w paczkomacie inPost. Chcieliśmy sięgnąć po wszystkie nowoczesne rozwiązania, które naszym zdaniem pozwolą z powodzeniem konkurować z największymi projektami e-Commerce na polskim rynku - dodaje.

Nowy sklep internetowy cdp.pl oferuje produkty w sześciu kategoriach: gry (pudełkowe na pc, mac i konsole, a także cyfrowe na pc i mac), książki (fizyczne, e-booki i audiobooki), filmy (dvd, blu-ray, dto i vod), muzyka (cd, dvd, blu-ray i winyle), sprzęt (konsole do gier, akcesoria dla graczy, czytniki e-booków i tablety) oraz hobby (gry fabularne, figurkowe, karciane, planszowe i gadżety). CDP było częścią producenta gier CD Projekt. Obecnie ta spółka ma w CDP tylko 8,3 proc. udziałów.