Koncept Auchan GO to bezobsługowy sklep, oferujący szeroką ofertę produktów, w tym świeżych. Zastosowane w sklepie zaawansowane rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji zapewnia partner strategiczny projektu – firma Trigo.
Czytaj więcej
Sieci przechodzą na elektroniczne etykiety cenowe, które pozwalają nie tylko na oszczędności papieru, ale również ograniczają pomyłki pomiędzy kasą a półką. Zwłaszcza przy ciągle zmienianych promocjach.
Polska jest pierwszym rynkiem, na którym sklep Auchan Go został otwarty dla konsumentów, po testach konceptu we Francji. - To kolejne rozwiązanie, które udostępniamy naszym klientom z myślą o zapewnieniu im komfortu i spersonalizowanych doświadczeń zakupowych – mówi Katarzyna Tokarewicz, dyrektorka ds. transformacji i projektów w Auchan Polska.
Sieć podaje, że zaawansowany system zastosowany w tym sklepie pozwala na digitalizowanie i automatyzowanie zarówno małych, jak i większych powierzchni sklepowych, z większą liczbą klientów i dużą różnorodnością asortymentu. Do tego nowo otwarty sklep traktowany jest jako swego rodzaju laboratorium. - Zakładamy, że koncept Auchan GO będzie stale ewoluował odpowiadając na nowe oczekiwania naszych klientów. Docelowo planujemy otwarcie 40 placówek tego typu w ciągu najbliższych kilku lat - podaje firma.
Czytaj więcej
Sklepy pracują obecnie nad wieloma rozwiązaniami, które mogą zupełnie zmienić sposób robienia zakupów. Część już jest wprowadzana do oferty.