Pepco rezygnuje z e-handlu. Sieć wycofała oferty z platform sprzedażowych

Przygoda Pepco z e-commerce kończy się po roku od rozpoczęcia. Sieć woli tradycyjne kanały sprzedaży.

Publikacja: 12.10.2022 14:00

Pepco rezygnuje z e-handlu. Sieć wycofała oferty z platform sprzedażowych

Foto: Adobe Stock

Popularna sieć sklepów z artykułami takimi jak niedrogie ubrania czy drobne artykuły wyposażenia domu zrezygnowała z obecności na platformach sprzedażowych. W październiku 2021 Pepco szumnie ogłosiło wejście na 8 platform typu marketplace i rozpoczęcie sprzedaży internetowej bez otwierania własnego e-sklepu – rok po tym trochę już mniej szumnie Pepco wycofało swoje artykuły z e-sprzedaży.

Produkty Pepco zniknęły już z Allegro czy EmpikPlace (na Allegro zostały jeszcze w sklepach innych podmiotów). Obie platformy sprzedażowe potwierdzają wycofanie się sieci handlowej z e-sprzedaży. Pepco również potwierdziło ten krok, tłumacząc, że zgromadziło przez rok „wiedzę niezbędną do dalszego rozwoju naszej strategii digitalowej”. Sieć tłumaczyła serwisowi Wiadomości Handlowe, że klienci Pepco „cenią możliwość odwiedzenia sklepu, obejrzenia produktu, osobistego kontaktu z obsługą”.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Hybrydy
Skoda Kodiaq. Co musisz wiedzieć o technologii PHEV?
Materiał Promocyjny
Firmy same narażają się na cyberataki
Handel
Temu na celowniku Brukseli. Poważne zarzuty wobec giganta e-handlu
Handel
Ceny zniczy wyższe niż rok temu. I jest znacznie mniej promocji
Handel
Zakaz handlu w niedzielę. Gorąca dyskusja w Sejmie nad liberalizacją
Materiał Promocyjny
Sieć T-Mobile Polska nagrodzona przez użytkowników w prestiżowym rankingu
Handel
Sieć Carrefour łączy siły z popularną platformą do zamawiania jedzenia