Co roku dane nadzoru pokazują, że większość klientów (krajowych i zagranicznych) traci na rynku forex. W 2022 r. odsetek ten był jednak wyjątkowo wysoki. Wyniósł 79,1 proc. W 2021 r. było to 71,9 proc. Liczba klientów która poniosła stratę urosła z 80,5 tys. do 112,4 tys.
Zwiększyła się także zrealizowana strata klientów. Wyniosła ona prawie 2 mld zł podczas gdy rok wcześniej było to niespełna 1,16 mld zł. Średnia strata na klienta wyniosła prawie 17,6 tys. zł. W 2021 r. było to 14,4 tys. zł. Pocieszeniem, chociaż raczej marnym, może być fakt, że zrealizowany zysk także wzrósł. Wyniósł prawie 520 mln zł, natomiast rok wcześniej było to 413 mln zł. Średni zysk wzrósł z 13,1 tys. zł do 17,4 tys. zł. Liczba klientów, którzy wyszli na plus spadła jednak z blisko 31,5 tys. do 29,8 tys. Średni wynik osiągnięty przez klienta dla całego rynku również był ujemny i wyniósł 10,2 tys. zł