Firmy odzieżowe nie mają lekko. Liczą na powrót konsumentów

Właściciele sklepów z tekstyliami i obuwiem czekają na jesienny okres „back to school”. W internecie poprawa koniunktury to większa niewiadoma.

Aktualizacja: 04.08.2023 09:40 Publikacja: 04.08.2023 03:00

Firmy odzieżowe nie mają lekko. Liczą na powrót konsumentów

Foto: Adobe Stock

Lipiec przyniósł spadek przychodów sklepów odzieżowych Grupy VRG o 26 proc. rok do roku. Internetowa platforma Zalando przyzwyczaja inwestorów, że w tym roku jej biznes nie urośnie. A kiedy?

– Na początku roku przewidywaliśmy, że będzie on pełen wyzwań. I tak właśnie jest. Zawężamy naszą ostatnią prognozę – powiedział w czwartek podczas prezentacji wyników kwartalnych Zalando Robert Gentz, prezes internetowej platformy handlu odzieżą, obuwiem i akcesoriami.

Pozostało 92% artykułu

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Jaka będzie przyszłość rolnictwa?
Biznes
Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska: Za sprawą AI wszyscy wchodzimy w nową erę
Biznes
Jest nowa szefowa PARP. "Agencja trafia w najlepsze ręce"
Biznes
USA chcą złagodzenia ograniczeń dotyczących marihuany
Materiał Promocyjny
CERT Orange Polska: internauci korzystają z naszej wiedzy
Biznes
Wielka Brytania wreszcie ma pierwszego „muzycznego miliardera"
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?