mPay wierzy w rozwój płatności mobilnych

Firma szczególnie liczy na Europę oraz kraje Ameryki Płd. i Azji.

Publikacja: 26.05.2015 22:02

Firma chce oferować swoje produkty poza Polską. Szczególnie liczy na Europę oraz wybrane kraje Amery

Firma chce oferować swoje produkty poza Polską. Szczególnie liczy na Europę oraz wybrane kraje Ameryki Południowej i Azji.

Foto: Bloomberg

Jeden z krajowych pionierów rynku płatności mobilnych zamierza znacząco zwiększyć skalę działania. Jacek Bykowski, prezes notowanej na NewConnect spółki mPay, zwraca uwagę, że systematycznie poszerza też ona ofertę. – W 2015 r. wprowadziliśmy na rynek aplikację, która pozwala płacić m.in. za parkingi czy bilety komunikacji miejskiej. Będzie ona wzbogacana o nowe funkcje.

Przypomina, że mPay jest partnerem biznesowym Mastercard. Firmy wspólnie rozwijają nową technologię Mastercard – elektroniczny portfel mPay Wallet. – Klient w bezpiecznym środowisku może przechowywać dane o posiadanych kartach płatniczych, płacić rachunki. To produkt, który będziemy mogli sprzedawać na całym świecie – podkreśla Bykowski.

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Przy granicy z Polską powstanie park wodny Aquapolis. Są i złe wiadomości
Biznes
Krzysztof Gawkowski: Nikt nie powinien mieć TikToka na urządzeniu służbowym
Biznes
Alphabet wypłaci pierwszą w historii firmy dywidendę
Biznes
Wielkie firmy zawierają sojusz kaucyjny. Wnioski do KE i UOKiK
Biznes
KGHM zaktualizuje strategię i planowane inwestycje