Małe firmy są bardzo lojalne wobec banków

Dwie trzecie takich przedsiębiorstw nigdy nie zmieniło swego banku podstawowego. Wolą też trzymać w nim nadwyżki finansowe, niż je inwestować.

Publikacja: 24.05.2016 22:00

Dla 22 proc. małych firm usługi jednego banku są niewystarczające i korzystają z więcej niż jednego.

Jednoczenie lojalność wobec banku podstawowego jest dość wysoka: od początku prowadzenia działalności przeszło dwie trzecie (68 proc.) małych firm nie zmieniło swojego banku podstawowego – wynika z badania przeprowadzonego przez Centrum Badań Marketingowych Indicator i Warszawski Instytut Bankowości na grupie blisko tysiąca małych przedsiębiorstw.

Pozostało 87% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Banki
Rezerwy NBP bronią złotego przed utratą wartości
Banki
Wakacje kredytowe będą przedłużone. Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę
Banki
Zysk ING Banku Śląskiego jednak poniżej miliarda złotych
Banki
Stypułkowski i Bartkiewicz – odchodzące ikony bankowości
Banki
Austriackie władze ostrzegają Raiffeisen przed umową z rosyjskim oligarchą