Reklama
Rozwiń
Reklama

Oświadczenie wydawcy Rzeczpospolitej

Publikacja: 13.10.2011 20:25

Grzegorz Hajdarowicz

Grzegorz Hajdarowicz

Foto: Fotorzepa, Pio Piotr Guzik

Red

Szanowni Państwo,

Jaka będzie „Rzeczpospolita"? Liberalno-konserwatywna, szanująca prawa każdego obywatela, broniąca zasad wolnego rynku, sprzyjająca przedsiębiorczości i inspirująca do działania. Taka jak nasi czytelnicy.

To logo i nazwa, z którą jestem osobiście związany, zobowiązują nas do hołdowania najwspanialszym wartościom dziennikarstwa – niezależności, wrażliwości na problemy społeczne i wierności ideałom, jakie ten tytuł od lat prezentuje. Niezależnie od tego, kto w danym momencie sprawuje władzę.

Cieszę się, że w końcu gazeta będzie miała jednego właściciela, który o nią zadba, i – co istotne – ten klejnot w koronie polskich mediów będzie zarządzany przez polską grupę kapitałową. To dla mnie wielka satysfakcja. W sferze strategii grupy kapitałowej zapewniam, że będziemy się  rozwijać w kierunku najnowszych technologii. Wprowadzimy w najbliższej przyszłości wydania wszystkich naszych mediów w wersji na tablety. Rozszerzymy i wzbogacimy wydania internetowe.

Taka właśnie będzie „Rzeczpospolita". Konserwatywna w myśleniu, innowacyjna w działaniu i otwarta duchem. To jedynie rozwinięcie credo byłego redaktora naczelnego Dariusza Fikusa – nowoczesna i wiarygodna. Będziemy tych zasad przestrzegać.

Reklama
Reklama

Szanowni Państwo,

Jaka będzie „Rzeczpospolita"? Liberalno-konserwatywna, szanująca prawa każdego obywatela, broniąca zasad wolnego rynku, sprzyjająca przedsiębiorczości i inspirująca do działania. Taka jak nasi czytelnicy.

Pozostało jeszcze 84% artykułu
Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Materiał Płatny
OGŁOSZENIE
Kraj
Olejomaty opanowują Mazowsze, ale omijają Warszawę. Stolica czeka na innowacyjny recykling
Kraj
Polska bez kompleksów. Młodsi uważają, że to Zachód jest zacofany
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Kraj
Pociągiem z Warszawy do Lublina w półtorej godziny. Umowa na cztery tory linii otwockiej podpisana
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama