Jak stworzyć pismo urzędowe kompletne
aktualizacja: 07.01.2014, 02:00

W poprawnie skonstruowanym piśmie urzędowym – prostym w odbiorze – powinny ze sobą współgrać wszystkie elementy: musi być ono pozbawione błędów logicznych (aby uniknąć dwuznaczności i innych problemów interpretacyjnych), stylistycznych, składniowych i interpunkcyjnych. Poniżej przykład ze wskazówkami, jak pisać, aby stworzyć pismo kompletne – językowo i logicznie bez zarzutu. Państwowa Inspekcja Pracy Inspektor Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie Nr rej. 11111000-AB1212

Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Business Communication. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Business Communication lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja

Banner

POLECAMY

KOMENTARZE

Komentarz dnia

Krupa: Niewielkie zainteresowanie bezpłatnymi poradami prawnymi