Konsumenci chcą nowych kategorii

Popyt na elektronikę zmienia się. O ile największy udział w wydatkach ma wciąż IT czy AGD, o tyle o tempie wzrostu przesądzają rozwiązania nowe, głównie mobilne.

Publikacja: 06.06.2017 20:43

W ostatnich latach struktura sprzedaży zmienia się nieznacznie, jednak kierunek jest wyraźny. Spada udział szerokiego segmentu elektroniki konsumenckiej, do którego wchodzą telewizory, odtwarzacze muzyczne czy akcesoria. Spadł też udział sprzętu IT, choć zdaniem branży to raczej chwilowe spowolnienie.

Kuchnia na fali

Pozostało 93% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Analizy Rzeczpospolitej
Wydatki na technologie i wojna cenowa wyzwaniami dla sektora
Materiał partnera
Może nie trzeba będzie zapłacić?
Materiał partnera
Siła kompleksowego wsparcia pracowników
Analizy Rzeczpospolitej
Cyfrowa rewolucja w procesach kadrowych
Analizy Rzeczpospolitej
Coraz więcej technologii i strategii